zels2929 Arkadaşlar 2019 da sezeryan oldum Temmuz sonu gibi doğumum olacak devlet hastaneleri kaç sene geçince normal yapıyor yine sezeryan mi olacağım acaba doktoruma sormayı unuttum
Egeminannesi zels2929 devlette riske atmiyolar pek normal yap demiyolar ikinciye de hemen gün veriyolar
Denizegeabioluyor zels2929 sezeryan sonrasi dogumu her doktor yapmaz devlet hele hic riske atip yapmaz genelde özelde bulabilirsen belki yapan bazen oluyo ilk sezeryanimi 2015de yapmama ragmen doktorum tehlikeli ben yapmam dedi cuma gunu tekrar sezeryan olacagim.
Allahkahretmesin1 zels2929 devlette ssvd yapmıyorlar hatta özeldeki doktorların çoğu da yapmıyor risk almamak adına
zels2929 Egeminannesi kaçıncı haftalara gün veriyorlar tahmini bilginiz var mi çevrenizden falan duyduğunuz
zels2929 Yazmelegi_ sezeryan istiyorum zaten de doktoruma sormayı unutuyorum normale zorlarlar diye korktum 🙈
zels2929 Denizegeabioluyor teşekkürler bende sezeryan yapmak istiyorum açıkçası ama normale zorlarlarmı acaba diye merak ettim
Denizegeabioluyor zels2929 yok canim zorlamazlar zaten sezeryan sonrasi cok riskli ve tehlikeli cok isinin ehli bi doktor olmasi lazimki o tehlikeyi goze alip yapabilsin merak etme icin rahat olsun o yuzden 😊
Egeminannesi zels2929 doğum kanalına girmeden 37ya da 38 de sezeryan gününü veriyolar bende ikinciye hamileyim öyle duydum hemen aliyolar 39 fln beklemiyor drlar