37.haftada evi boyamaya başladık 1 haftada bitti, halılar yıkamaya gitti daha gelmedi. Evin genel temizliği için de bir abla çağırdım onu bekliyorum çarşamba günü gelecek. Her şey ucu ucuna gidiyor Allah sonumuzu hayır etsin 😀 umarım çarşambaya kadar doğurmam amin 🥲