Ersed selvaurnn_ kanında enzimine baktırın derim biokinaz enzım eksıklıgı diye duymuştum ama emin degılım inş ciddi bisey yoktur gecmıs olsun 🙏🏻
Sahreyldrm selvaurnn_ doyuyor mu emziriyorsanız veya 6 ay üzerindeyse sıvı alımı eksikliğinden de oluyor ama en iyi sebebi doktora göstererek bulunabilir geçmiş olsun
Laviniadim selvaurnn_ bebeğinizin cinsiyeti nedir? Benim kızımda doğduktan sonra daha 40 ı çıkmadan bezinde pembelik görüyodum doktor normal demişti
selvaurnn_ Sahreyldrm 3 aylık 3 gündür az emiyor emmek istemiyor mamada içmek istemiyor zorla bağrış çağrış emziriyorum