Avukatanneee ben açıkçası gebelikten önce de çok diyetisyen ile çalıştım gebelik döneminde de bir ay çalıştım ve bıraktım. Gebelikten önce 3 ay destek aldım hemen hemen kurallar belliydi ve sadece yemeklerin yeri değişiyordu. Evet kilo verdim ama gebelik döneminde de kendim dikkat ediyorum 28. Haftadayim ve 7 kg aldım. Bazen canım aşırı derecede poğaça açma börek istedi yedim ve bu sebepten artış gösterdi kilom. Sizde o listelerinize bakarak devam edebilirsiniz , benim düşüncem 🌸 emzirme döneminde destek almayı düşünüyorum sadece