17+1 haftalık gebeyim aşı olamadım bugün yokmuş. 3 hafta sonra yine gidicemde. Eczanelerde satıldığını soyluyorlardı grupta. Eczanede varsa saglık ocaklarında niye yokturki? Birde 2 cesit tetanoz var internetten baktıgıma gore farkli fiyatları var. Banada tek doz vurulcagımı söyledi ebe. Eczaneden alanlar ne diyerek aldı acaba.