adn111 Kızlar 37 haftadayiz sanci vs yok ama makatta baskı gibi Bi ağrı oluyor neden olur sizce bu durumu yaşayan başka annelerimiz var mı
adn111 Brnnr_34 35inci haftada gittiğimde başı aşağıda demişti doktorum yarın çatı muayenesi var belli olur dimi
Duygumx adn111 ben bugün oldum çatı muayenesi 37 haftalığım 🥲ayyy korkutmak istemem amma benimki çok kötü ağrıdı normal doğum dedi dahada bir korkuyom
adn111 Duygumx gerçekten mi ya bende korkuyorum ama buradakiler ağrı olmuyor diyor sanırım herkesin vücudu acı eşiği farklı 🥲 kolay doğumlarimiz olsun inşallah 💗
adn111 Duygumx ha iyi bari çünkü burda okuduğum yazılarda günler geçti ama hala ağrısı sızısı devam ediyor vs diyorlardı ama o an ağrıması normal bence bide ilk defa olacak benimki 0 acı beklemiyorum 😂