FatmaAselinAnnesi_60 Kızlar dikişim estetik dikiş ve doktorum 3 gün arayla duş al dedi neden dedi bilmiyorum hergün almak istiyorum bişey olur diye korkuyorum hergün duş alan var mı
YuvarlanamayanPaanda FatmaAselinAnnesi_60 eczanelerde su geçirmez sezeryan bandı var ilk 3 4 gün ondan tak sonra su değse bile bişi olmaz kurula nemli.kalmasın yeter
Mavii- Ben 🖐️ dikişyerinizde su geçirmez bant vardır zaten. Yoksada nemli kalmamasına dikkat edin yeterli. Ben hergün duş aldım sütüm daha çabuk geldi.
FatmaAselinAnnesi_60 Mavii- evet galiba banta gerek yok demişti doktorum iyice kurulasan yeterli demişti
FatmaAselinAnnesi_60 YuvarlanamayanPaanda ilk gün kullanmıştım doktorum kullanmana gerek yok demişti iyice kurulasan yeterli demişti yine hergün alınca bişey olur diye korkuyorum saç kurutma makinası ile duruluyorum