guzelanne01_ Ersed evet canım gayet normal magnezyum eksiliği oluyor ne kadar tedavi olsakta 32 haftalığım
Kayrakusum_0 Ersed kendi kendine düzeldi daha doğrusu haftam ilerledikçe başka başka ağrılar çıktı herkeste oluyor zaten her hafta başka bir şey ilaç vs kullanmadım ek birşey de yapmadım yani canım 😊☺️
zeynozey Ersed yatış pozisyonundan kaynaklı gibi geldi bana. Sinir sıkışması var bende de gün içinde kol ağrısı oluyor uykudan elim ve parmaklarımda uyuşuk kalkıyorum, bileklik kullanıyorum o rahatlatıyor.
Ersed guzelanne01_ guzelanne01_ doktorumda öyle söyledi ıns kısa surelıdır benim suan 19+6 umarım erken geçer
Ersed Kayrakusum_0 anladım umarım öyle olur ılk defa böyle bısey başıma gelıyo hamılelige yoruyorum 🫣