ElifTzl Bugun biz de 40+0 olduk ilk hamilelik erkek 0 belirti 0 sancı😂Boğa burcu inadını simdiden gosteriyorlar galiba.Var mi benim gibi sabirsizlikla bekleyen🙏🥰
Kayaozge ElifTzl Canım ben 41+2 de doğurdum benimde hiç bir şekil de ne sancım nede açılmam vardı doktor en sezeryana almak zorunda kaldı 😀
ElifTzl Kayaozge Bana da öyle bir plan yapti 41+0 ya da 1 de direk sezaryan dedi suni sanci taraftari degil pek.Dogum seklimizi secemiyoruz 🙄
Kayaozge ElifTzl Bana suni sancı vereceklerini söylediler ama en son gittiğimde kontrolde bebek kanala inmemişti o yüzden sezeryana aldılar. Neyse sağlıklı olsunlar da önemli olan o
Selisscee iremasmahan06 kanalda olduğunu doktorunz mu soyledi bana biseu demedi kafası aşağı da kasiklarim da ,hareketlerini aşağıda hissediyorum ama kanal fln bisey demiyor muhtemelen kanaldadir
iremasmahan06 ElifTzl insan artik bir an once dogurmak istiyor kanalda ama surekli kasiliyor artik kemikleri bile batiyor tuvalet yaparken bile zorlanıyorum
hvvyldz Kafası aşağıda ama kanalda diye banada demedi çatı muayenesinde hiç aşağıda falan demedii zaten karnım hala o kadar yukardaki kaburgalarımda
Byzaa_09 ElifTzl her gün sormalarında strese girmiştim gelmiyor doğmuyor diye hiç belirttim de yoktu 40+ 4 de aniden sancı girdi doğurdum
iremasmahan06 ElifTzl ay onlar da ayri birsey zaten dogursak haberiniz olur her goren sen daha dogurmadin mi he dogurdum o yuzden karnim burnumda demek istiyorum