babycom456 Persembe günü beta 7.96 cıktı bugün üstünden 4 gün gecti , idrar testi yaptım hic cizgi yok hamile değil miyim yani , kan vermeye fırsatım yok arkadaslar o yuzden böyle soruyorum
Bahaarrrk babycom456 hamilelik testinde hemen görünmemes olabilir kan tahlili en doğrusu stres yapmayın kan vermye vaktiniz yok ise 1 hafta kadar bekleyin daha sonra tekrar test yaparsınız.
twinmotherrr babycom456 erken gebelik testi yapabilirsin ben adetime 6 gün varken yapmıştım ikinci çizgi silik çıkmıştı adet olacağım günde yapmıştım pozitif çıkmıştı
Deryaa00 babycom456 şahsen hiç inanmıyorum idrar testlerine şüphem olunca hep kan veriyodum bence tekrar kan testi verin
znkara babycom456 piyasadaki kaset testler 50 ml üzeri algılıyor erken gebelik testi yapabilirsiniz ya da bir kaç gün daha bekleyip testi tekrarlayabilirsiniz