gulfemmm sezeryan oldum geçen sene. Bu temmuzda da 2. Sezeryanı olacağım☺️ hastahaneden ve doğum sonrası hemşirelerden memnun kaldım. Benim için tek dezavantajı (tesettürlü olduğum için) oda temizlikçilerinin erkek olması, kapıyı tıklamadan pat diye dalıyo odaya gece 12 de çöp toplamaya filan geliyor.. benim için hoş şeyler değildi, mahremiyet alanıma dalınıyordu sürekli. Söyleyebileceğim tek dezavantaj buydu. Fiyasa fiyatlarından dolayı mecbur gene orda doğum yapcam ama dayanıcaz 2 gün 😭