Kızlar ben haşimato hastasıyım. Ve gebeliğimin başından beri ilaç kullanıyorum ömür boyuda kullanıcam. Tiroidlerim az çalışıyor. Emzirirkende bu ilacı kullanmam gerekicek. Acaba tiroid hastası olup doğum yapan, ilaç kullanan var mı? Süreç nasıl işliyor