Busra2301 7 haftalık hamileyim omuzlarimda kollarımda boynumda çok ağrı çekiyorum beni çok halsiz bırakıyor başına gelen var mı acaba normal mi bu şekilde olmasi
Tusemciiim Busra2301 Vitamin değerleriniz düşmeye başlamıştır Kan verin hastane ne eksikse çıkar zaten
KumCi Ben de 7+2 deyim adet olma gibi belirtim dışında hiçbir şeyim yok çok şükür bilemedim neden öyle oldunuz
Busra2301 Bende anlamadm en çok migdem bulanacak diye korkuyordum miğde bulantimdan razıyım ama bu üst govdemin ağrıları beni dünden beri çok rahatsız etmeye başladı sanırım dediğiniz gbi vitaminlerim düşmeye başladı