Sedaki evet o haftalarda hiç yürüyemiyordum doktorum kalsiyum verdi biraz geçirdi hatta iyi geldi. Fakat 20. Haftadan sonra bel, kalça olarak geri döndü arada vuruyor. Rahim genişlemeye başladıkça oraya baskı yapıyor dedi doktorum ki mantıklı.
Kaykılarak oturma, bacak bacak üzerine atmamaya dikkat et. Ben doğumdan öncede bu sorunla uğraştım bir süre o yüzden tecrübeliyim:)