Tiiffany Misraf Doktor ayırt edemediği için öyle demiş. Birazda tecrubesine baglı tabi.cocuk yer değişince anca ileriki dönemde görür. Kac haftalıksınız. Zaten ya kız olacal ya erkek :)
Yazmelegi_ Misraf bizimki de hep kordonu alıyordu bacak arasına 20 de kız denildi 21 detaylı da kiz olarak netleşti
Tiiffany Misraf İyi yapmışsınız aslında az cok fikri olur olur artık cinsiyet için Ben 3 gebeliğimde erken öğrendim 11 ve 12.haftada hepside farklı hast ve doktor ve devletti