Ayse_guney 30 haftanın üzerinde olanlar gibi olmak istiyorum sanki zaman durmuş acaba hamileliğim zor geçiyor diye mi böyle yoksa iki prensten bi prenses gelecek diye mi zaman durmuş gibi hissediyorum 🙄🙄
Sevval0308 Ayse_guney emin ol 30 dan sonra hiç geçmiyor 30 a nasıl girdim bilmiyorum bugün 31 iz sadece bir hafta geçmiş ama bana göre bir ayyy
Nazyapiyo_ya Ayse_guney zaman mı durmuş 😂 tam aksine nasıl geçiyor hç belli değil ne ara başladık ne ara bitiyor yani 😂
Tusemciiim Ayse_guney 30. haftadan sonrakiler gibi olmak istiyorum demişsin 🤓 haftadan sesleniyorum sana asılll şimdi hiç zaman geçmiyor
Ayse_guney Tusemciiim hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi.benim hamilelik çok zor geçtiği için iki küçük çocukla biri 5 yaşında diğeri 2 bide kansızlık var bende uykusuzluk yorgunluk iştahsızlık herşey var bende
Ayse_guney Sevval0308 demeyin öyle moral verin bu aralar çok ihtiyacım var 😂 bu hamileliğim çok zor geçiyor ☹️
Kardelenalya 37 ye girecem 9 günüm kaldı sezeryana zaman durdu dakikalar gun gibi geliyor catlicam artık dayanamıyorum agri sizi uykusuzluk nefes darlığı bittim artık geceleri tuvalete kalkmak işkence allahim sabır ver diye yalvarıyorum artik