oykumens kan sulandırıcıyı ne amacla kullanıyorsunuz? Benim 2 kaybım var simdi yeniden gebeyim basta lekelenmelerim oldu sonra 3 gün cok fazla kanama yasadım adet kanaması az kalırdı yanında kesinlikle kestirmediler cnkü kan sulandırıcıyı o anda kullanmak bebek için cok önemli ekoprini kestiler 0.4*2 idim 0.6 dıza gectm, bebek kayıplaronda da hemen dogumdan sonrada hareketsz kalacagm için vermişti doktor allah korusn pıhtı atmasını engellemek içn demişti. Ama aspirini ekoprini kesiyorlar bir düre