Bebisannneessi İlk haftalar bulantım çoktu yemek pek yiyemiyordum, artık daha iyiyim yemek de yemeye başladım ama şu hazimsizlik beni mahfediyor, yemekten sonra midem şişiyor sanki
guzelanne01_ Bebisannneessi kesin erkek canım bebişin🫣Kızımda gram hissetmedim böyle bişey Ama şuan poncik oğlum hamile kaldığım andan itibaren şiddetli hazımsızlık karnım şiş ve nefes alamama oluyor Herkez oğlandır dedi doğru Erkekler anne karnında başlıyor 😅
guzelanne01_ Bebisannneessi İşte hep aynı 🫣🫣Arkadaşlarımda aynısını diyor kızlarında olması erkeklerde böyle Bana yürüyüş aşırı iyi geliyor saatlerce yürüyim istiyorum hatta çok rahatlatıyor birde rennie şurup içiyorum mide yanmasınada hazımsızlığada iyi geliyor
Bebisannneessi guzelanne01_ rennie şurubu çok duydum, muayene günümüze 10 gün var idare edicem artık sonra isterim bı ilaç