Aslkryln 38+6 haftadayim bebeğim kanala yerleşmemişti bugün çok ağrıyla uyandım, karın altında ve rahmimde kanala yerleşirken böyle ağrı oluyor mu
guzelanne01_ Aslkryln canım 42 haftamda doğum yaptım yerleşmedi bebeğim doğum kanalınada girmedi bu yüzden bilmiyorum🤷🏻♀️
meryem_96 guzelanne01_ eee noldu peki sezeryanmı suni sancıylamı oldu doğum bende 38 +4 tık yokta merak ettim
Aslkryln meryem_96 ay benimde ayni maalesef cuma günü doktor sezaryenla alalım dedi 39+3 olacağım daha fazla beklemenin anlamı yok dedk
guzelanne01_ meryem_96 suni sancı verilecekti ama Gram sancım olmadı canım defalarca nts ye bağlandım ki bende hissetmedim açılmam için bakıldı 1 cm bile olmadı doktorum çatımında musayit olmadığından suni sancıya gerek yok dedi ve hemen spinal doğum ile sezeryan oldum
guzelanne01_ meryem_96 sancın hiç olmuyorsa Bebeğin aşağıya inmiyor ve doğum pozisyonunu almıyorsa sonu sezeryan kızım dönmedi bile ama sancı esnasında dönebilir dedi doktorum bekledik ama malasef
guzelanne01_ Aslkryln evet canım bekledik bende normal doğum için çok ısrar ettim ama malasef doğmadı Her hafta kontrol altındaydım kızımın herşeyi normaldi
Aslkryln guzelanne01_ benimde öyle şu an doktor 39+3 te sezaryan ile alalım dedi daha fazla beklemenin anlamı yok diye çatı muanesinde çok olumlu konuşmadı kanal kapalı dedi her hafta nts ye bağlanıyorum ama maalesef en ufak sancı bile çıkmıyor