Hilalyasin gerçekten korkulacak bir şey yok. İlk doğumumda burda okuduklarımdan sonra bende çok korkmuştum doktor çatı muayenesi yapalım diyince öyle korktum ki acıyacak mı diye sorup durdum. Acımıyor, ilişkiye girerken bile canımızın acıma ihtimali varken çatı muayenesinde bence o durum hiç yok. Zaten kuru eliyle dokunmuyor sana solüsyonluyor önce. Sen yeter ki kendini kasma rahat ol 💜
Benim sadece son çatı muayenem hafif acımıştı o da gayet normaldi artık açıklığım vardı ve doktor bebeği uyarmıştı doğuma başlasın diye öyle yani