Dun aksamdan beri ara ara bebek donecekmis gibi karnimda sisip kasigima dogru bicak saplanir gibi oluyor bir anda aci verici . Sag bacagimda kalcamdan ayagima kadar sizliyor sizlama ve bu bicak saplantisi yuzunden uyuyamadim sabaha kadar . 32+2 yiz 2 gun once kontrole gittik yalanci sanci mi normal birsey mi anlayamadim doktorumla konustum gel muayene edelim dedi sizce gerek var mi?