Tugbagor kızım kış bebeği idi canım Kalın battaniyesini aldım,Ben hasas birisi olduğum için Kızımın uyuyacağı yerede Bebek çarşafı almıştım
Kıyafet olarak 1 tane 11 li hastane çıkışı aldım ebeye verdim
2 takımda 5 li hastane çıkışı aldım
3 tane çıtçıtlı uzun kollu 3 tane ayaklı tek alt altım (kış bebeği olduğu için takımının altından giydirdim)
3 çorap
Eldiven takımlarının içinde vardı almadım
Ağız bezi,1 paket bez Islak mendil
Küçük biberon(bunu kullanmadım ama mamaya izin vermedi hastane) Emzik (ilk günden kullandım kızımda tuttu hemen
Hepsinide kullandım gereksiz bişey yoktu yani