Evet kızlar benim gibi normal doğurup da ıkınmayı beceremeyen var mı? Ikınmayı beceren tecrübeli annelerim dd tecrübesini paylaşabilir ben 1 doğum yaptım ve sancım geldiğinde aşırı kendimi kasıyordum nefesimi bile tutuyordum ya aksine nefes alıp vermek lazım ama asla beceremedim o an