Deletedmom_116 Mervisck 36+6 🤣 ama Erken gelcek yola çıkmış denildi gelmezse suni haftası önde Kilosu çok mecbur cikcak 🤣
Puhu_ishak Deletedmom_116 bizim de görüş günümüz bugün NST sırası bekliyorum 34+0 olduk 2400 Gr minik tosunumuz bakalım nst de düzgün çıkar inşallah 🥰
Deletedmom_116 Kızlar merake şenler için söylüyorum . Bu doktorda haftada kiloda Değişik cikiyor daha önce üç dontorda cikamdan nasi iş anlamadim🤣🤣Neyse başka doktora gitmek farz oldu
BirTim Deletedmom_116 bende gittim geldim 😂 yüzünü göstermedi, oturur pozisyondaymış, kafa yukarıda ayaklar aşağıda sırtı dönük 🙃🙃 33+6 2,5 kilo olmuş oğlum 🫶
Alimenur Deletedmom_116 ay sende doğursan sır bende kııızz Perşembe günü kontrol var nstye gönderir mi ki sürekli sırt bel ağrılarım oluyo 2 3 gündür de aşırı kasılmam var hareket edemiyprum kasılınca perşembe 33+6 olcam gönderir mi
Deletedmom_116 Alimenur AbArt sancım kadilmam vs var diye 🤣🤣ben İki kere acillik doktor durmuş dalga geçer gibi normal dedi haftasını değişik söyledi🤣🤣bı doktor bulamadım hayırlısından 🙄
Alimenur Deletedmom_116 ciddiym yawrum ama ya karnımı aşırı sertleştiriyo kasıyo o anlık kalıyorum yerimde Soruma cevap ver ayyy nstye gönderir mi beni daha hiç gitmedim
Alimenur Deletedmom_116 millet 32 de başlıyor anam nstye ben daha başlayamadım bi türlü neyse ben bi ah uh diyem doktora en iyisi😅