Sumeyye-88 20 haftalik hamileyim beyaz bi akıntı oluyor iki gündür normal mi kızlar biraz yürüyüş yapmıştım haraket edince daha çok olmuş
Rwerdst Sumeyye-88 bende de vardı ek olarak kasık ağrısı vs Olunca doktorum tahlil aldı enfeksiyon vs varmış bugün tekrar kontrolüm var kültür testi yapacaklar. Sonucuna göre böbrek ultrasonu yapacağız dedi. Bence aksatma canım nolur nolmaz.