4emine6 Kızlar ben normalde aşırı iştahlı insanımdır ama gebe kaldıktan sonra hiçbirşey yemek istemiyorum kendimi tok hissediyorum 9 haftalık gebeyim sürekli sabahları sapsarı kusuyorum kahvaltı edesim gelmiyor sizce ne yapmalıyım 🥺
xbebegimx 4emine6 bnde ilk haftalar oyleydim hala da cok yedigim soylenemez..tok hissediyosun ama ac oldugun icin mide bos oldugu icin sari su kusuyosundur🥺 doktor bulanti ilaci verdi mi bulanti varsa o da istahsizlik yapiyor
IlkMucizem_61 4emine6 benim mide bulantım yok ama bende aynı durumdayım hiç iştahım birşey almıyor 7+2 haftalığım inşallah düzelir
Bebisannneessi 4emine6 bana ekmek arası peynir yesen onun bile faydası var demişti doktorum, atıştırma yap bu şekil bir süre sonra belki düzene oturtursun
4emine6 xbebegimx evet verdi günde 4 tane yutabilirsin dedi ama ben ilaç çok kullanmak istemiyorum haftada 1 kere falan yutuyorum çok ilaç kullanıldığı zaman bebeğe zarar veririm diye korkuyorum
Busraa-aa Bende 9+1 benim de iştahım da kesilme oldu miğdem bulanmiyor ama yemek yemek istemiyorum anca 12 1 gibi kahvaltı yapıyorum
4emine6 Busraa-aa sabahları aç karnına ballı süt içersen rahatlatıyormuş az önce denedim mide bulantımı da aldı
4emine6 Busraa-aa kesinlikle az önce ballı süt içtim biraz midem rahatladı kuru üzümle tok tutuyor biraz zaman geçsin kahvaltı da ederim sende öyle yapabilirsin ben rahatladım valla
SevgiKNGR Şuan böyle olman çok doğal benimde 16. Haftadan sonra tiksinmelerim geçti normal bir şekilde yemek yemeye başladım ama bu süreçte kendini zorla yinede bebek vitaminsiz aç kalmasın zorla da olsa ben yerdim kussam bile.
LionsMom 4emine6 prilam isimli ilaçtan bahsediyorsaniz onun gebelikte hiç bir zararı yokmuş böyle yemek yemeyip besinsiz kalmaktan iyidir bence en azından sabah akşam birer tane için mide bulantinizi az da olsa kessin