Çok heyecanlıyım ve çok tedirginim 2 tane erken doğum yapmış biri olarak.ilk 31 haftalıktı 2. 32 haftalıktı.Rabbim bu sefer vakti zamanında doğum yapmayı nasip etsin 🤲🏻26 Haziran sezeryan günüm ve yurt dışındayım.Çok duygusallaştım ve her günüme şükür ile başlıyorum 🤲🏻😇Sizler kaçıncı haftadasınız neler yapıyorsunuz ?