Vallaha canım bı problemin yoksa normal et çıktığı gibi herşey bitiyor hemen kalkiyosun hiç bir sıkıntı olmuyor çok rahat oluyorsun sezayranda öyle olmuyor ben bunuda Allah nasip ederse bı sorun olmazsa normal yapcam 1 2 gün dikislrde sızlama oluyor ama başka bı problem yok düşün bı de 3,oğlum 5 kilo doğdu 4 oğlum var 5 Co sonuda kız😀😀😀😀