Gizemmiray35 Sevde12 canım ben hamileliklerimde hiç günüm geçtikten sonra yapmadım hep bikaç gün önce yapıyordum çıkıyordu erken gebelik testi var şimdi zaten
mhmtsmy Ben 6 gün kala yapmıştım çıkmamıştı boşuna üzülmüşüm.bence adet geçmesini bekleyin boşuna üzülmeyin