myangelson mamadziecka çevremde faydasını gören çok vardı. Ben de almak istiyordum nasip olmadı artık bir dahaki hamilelikte inşallah düşünüyorum
Adeninannesiiiii mamadziecka oglum da kullandim memnundum simdi kizim icin tomme tipp onerdiler onu aldim bakalm
Smia Çok iyi bir biberon tavsiye ederim ben oğluma kullandim şimdi kızım için düşünüyorum ya avent yada bu biberon
mamadziecka Flyderndkk ilk gebeliğim o yüzden deneyimim yok 😃😃 başlıkları değiştirince içindeki de değişiyor mu?
Smia mamadziecka evet bende araştırırken öğrendim bana kalsa direk bunu alicamda eşim tutturdu avent diye bakalım bende acele etmiyim dedim olmadı ikisinide alırım 🤭🤭
Flyderndkk mamadziecka değişmiyordur. Biberonun parçası çünkü. Bir arkadaş yazmış, bende yazayım. Benim de avent kullanan tanıdıklarım meme reddi yaşadı. Belki denk geldi bilmiyorum ama ben aventi hiç beğenmiyorum
Rwerdst mamadziecka rica ederim 🥰☺️bana yurt dışındaki bir arkadaşım önermişti. Avent in de vardı kolik biberonu bu arada ☺️
mamadziecka Rwerdst siz söylediginiz tomme tippe oldu şu anki gözdemiz🤣🤣 ayy kafam karıştı bebek alışverişi ne zormuş hepsinin en iyisi olsun istiyor adam😃😃
Rwerdst mamadziecka gerçekten öyle 😂 bende baya araştırıp almıştım🥰 amazonun yabancı yorumlarını okumanızı tavsiye ederim