Ftm128 32 haftalığım canım 2 gün önce Dut yedim biraz yemeğide karıştırdım sanırsam önce bir karın ağrısı başladı sonra ishal istifa derken tekrar sancı Annem nane limon kaynattı içtim bir tanede parol rahatladım uyudum yanımdakilerinde hepsi tecrübeli olduğu için normal dediler korkmadım gerçektende hamd olsun geçti hemen bence sende hem üşütmüşsündür hemde yediğin dokunmuştur Yinede için rahat değil sancı devam ediyorsa doktoruna danış