Lale30 Kizlar selam🌝 20ci haftadayim.bugune kadar 4kilo aldim😿 58kilo+4= 62 oldum.Sizde normal mi?((( sizlerde durum nasil?
Elifeski22 Lale30 aynıyız 😊 20+4 haftalık hamileyim 56 ile hamile kaldım 58 oldum şimdi 4 kilo almışım 62 oldum😂 yeni yeni kilo alıyorum ben iştahım çok açıldı 🙄 normal bence kilomuz
LMB 26+4 ben de sadece 3 kilo aldım önemli olan bebeğin beslenmesi şükürler olsun bebeğim gayet iyi ☺️
Elif2424 Lale30 bende 21.haftadayım 7 kilo almışım sağlık ocağındaki hemşire biraz yavaş ilerleyelim dedi😂
Esved Lale30 ilk 3 ay hep kustum 4 kilo kadar verdim gerçi hala mide bulantım ve kusmam devam ediyo ama o zamanki gibi değil. Abur cubur çok yemiyorum birde öğünlerim düzenli ondan olabilir🤗
Bet1 Lale30 19. Haftaya kadar kilo almadım hiç. 20. Haftayla beraber 13 kilo aldım toplamda şuan 30+2yim ben genelde 20 30 arası alıyorum 32 den sonra duruyor gibi oluyor inşallah buda öyle olur 😂