Bu durumda tansiyonu ölçün eğer yukseldiyse o yüzden baş ağrısı olabilir normalse hormonal olabilir benimde her ay muhakkak 3 4 gün ağrı oluyor migren var bende de baş ağrısı olunca tansiyon bakıyorum normal çıkıyor doktor baş ağrısı olunca tansiyon baktır 14 falan olursa o zaman tehlikeli olabilir demişti