Miracleee beklemek zor biliyorum ama en doğrusu adet gecikmesini beklemek böyle olunca çok daha stres oluyor. Belki gününde adet olacaksın kendini strese sokmakla kalıyorsun bu şekilde. Ben hep adet gecikmesini bekler test yapardım kendimi tutardım en iyi sonuç öyle olur diye