Gizem_cetinbas Bu arada annelerim fiyatları çok uygun eğer düşünen olursa link eklerim buraya 200 liradan başlıyor 😍
Esmaars Gizem_cetinbas link ekleyebilir misiniz acaba 😊 hayırla sağlıkla alırsınız inşallah bebeğinizi kucağınıza ❤️
MMad Gizem_cetinbas beyaz giydirmek hem sünnet derler hem de doğum sonraki knama kesi gibi şeyler takip etmek için açık rengin daha iyi olduğunu duymuştum bi bebek hemşiresinden 😊
bitterciko Gizem_cetinbas bence sarı çok güzel ama Allah korusun sarılık olursa doktor darı giydirmeyin diyor . Bende sarı almıştım giydirmemişlerdi
Edolili Gizem_cetinbas 1. Modeli sevmiyorum ben ama 2.lere bayılıyorum 😍hatta oğlumun hastane çıkışa ikinciye benziyor ikinci çok sevimli
Gizem_cetinbas Edolili Evet ilk resimdeki biraz daha basit kaçıyor ama ikinci gördüğüm takımların çok dışında ayrıca fiyat olarakta çok uygun geldi bana