eda-26 şöyle bi şey oldu 20. Haftamda ilimizdeki aşılar deprem bölgesine gönderilmişti sağlık ocağında yoktu ben de üstüne düşmedim. Sonra 28de tekrar karşıma çıktı doktoruma sordum önlem amaçlı olabilirsin dedi olmaya karar verdim bu sefer eczaneden aldık reçetesini okudum. Tercihen doğuma 90 gün kaladan önce 2 doz da yapılır yazıyo. Sadece 1 dozun hiçbir etkisi yok yazıyo. Halbuki herkes farklı farklı şeyler söylüyo ama ben reçeteye inanmayı tercih ettim. Geç kaldığım için yine olmamaya karar verdim