Betulkaraa34 Doğum sancıları regl sancılarına mı benziyor hanımlar sancıları geldiğinde anlamam mümkün mü acaba 😊 39+4 olduk arada sanki regl olcakmisim gibi kasiklarda agri oluyor da geçiyor sonra
Balbebek012 Betulkaraa34 regl sancısına benzer dediler ama benim hissettiklerim bambaşkaydı tarifi yok kasığuma inanılmaz bir ağrı kramp giriyordu sancım geldiğinde kıpırdayamaz oluyordım zaten sancı gelince onu bir şekilde anlıyorsun asla azalmıyor artarak devam ediyor
Sacmalama_engiinn Betulkaraa34 adet sancısının 4 yada 5 katı gibi düşün ve doğum sancısı fark edilmeyecek gibi bir ağrı değil Mutlaka fark edersin zaten
Nur_3502 Benim de öyle oldu kasık ağrısı oluştu sonra 5 dk bir ağrı gidip geliyor suqat yapın bol yürüyüş hastanede çok çekmezsiniz