Aylimmm Merhabaaa, 14+3 oldum ama 1 aydır kuyruk sokumum inanilmaz ağrıyor. Otururken özellikle artık yatarkende ağırmaya başladı. Doktora gitsem röntgen cekemez. Maa çok canımı yakıyor. Başına gelen oldu mu nasıl geçti?
Aasli-342874 Aylimmm hamilelikten dolayı benimde ağrıyor geçmiyo 21+1 haftalığım ama doktoruna söyle ilaç yazabilir
Fatmaa04 Aylimmm ben 37. Haftadayım benimde senin gibiyken başladı hafifti ama şu an aşırı ağrıyor artık doktora söyelemeye de korkuyorum sen başındayken bir sor danış bence ihmal etme ben şu an çok çekiyorum o sıkıntıyı
Hilal2901 Aylimmm oturusunu düzelt yatar pozisyonda oturmamaya çalsı. Cok sğrıdıgında dus alıp oraya havlu koyuyordum sabahına geçiyordu benim. Sıcak tutunca dene istersen
Aylimmm Fatmaa04 yaaaa ben berttim herhalde diyordum 5 ay daha mi cekecem. bu ağrıyı 😪 benim teyzem cikikci ona ovalattirsam mi sizce bi zararı olur mu hamileligime
Fatmaa04 Aylimmm yok sebebini bilmeden elletme sakın önce bir doktoruna sor bakalım ne dicek olmazsa baktırırsın sonra yemin ederim ben şu an yere oturamıyorum mesela yatağa çıkıcam oturur vaziyette kendimi geri çekemiyorum tam yaslanıp oturamıyorum aşırı zor bende sadece bende öyle oluyor sanıyordum
Aylimmm Fatmaa04 evdeysem koltuğa falan yan yatip uzanıyorum oturamıyorum. Popomun ucuna oturuyorum iş yerinde de dik oturuyorum o zaman çok az sızlama şeklinde oluyor oturma simiti sipariş ettim bakalım iyi gelir inşallah