Kızım 35 haftalık erken dogdu ve Hastanedeyız su an. 2800 gram dogdu şu an kılo kaybıyla beraber 2676 gram Ve sarılıgı gecmesı ıcın emmesı lazım 20 cc anne sütü iciyordu ve kılo kaybı ve sarılıgı artmaya basladı bıberonlada ıcemıyor fazla bızde azına sutu damlatarak 50 cc anne sütü içiriıyoruz ne kadar ıctıgını gormek ıcın ve. Bıberonu 2 gun once azda olsa emıuordu sımdi azını acıyor ve sutun gelmesını beklıyor sadece yutkunuyor ne yaplaıyım boyle alışırmı emmesını veya bıberonu tutmasını ıstıyorum