aslogz23 Kızlar uyumayan varmı nolur cevap versin uyumaysan akşam test yaptım erken gebelık aşırı silik çıktı sabahı beklıyemedım şimdi tekrar yaptm daha belırgın cızgı çıktı adetım 5 gün var acaba hamılemıyım
YigitPoyrazMomm aslogz23 canım olabilir neden olmasın ki kan testi ver inşallah hayırlısı olur güzel haberler alirsin🙏🌸
Yazmelegi_ aslogz23 bildirime baktigin yerde resim yükle var ona bas ordan resimi yükle çıkan URL yi kopyala yapıp buraya yapıştır
Yazmelegi_ aslogz23 her yer kesin sonuç çıkarir ama sağlık ocağı 1 gün de belli olur normal özele veya devlet hastanesi acilinden gidersen eğer hemen çıkar sonuç
aslogz23 Yazmelegi_ https://mutluresim.com/images/2023/05/08/nCCeWZ.jpg. Buda dün akşam yaptığım ılk atıgımda sımdı yaptığım sabaha beklıyemedım sımdı tekrar yapmıştım akşama göre baya belırgınleşti
Yazmelegi_ aslogz23 inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız kan ile takip yapın artışınızı takip edinn🌸🌸 testte gebelik var
mervegrk Evet ikinci çizgi görünüyor, üst üste de böyle cıktıysa yanlışlık yoktur. Dilerim sağlıkla ilerler gebeliğiniz 🥰 test verip netleştirn derim
aslogz23 YigitPoyrazMomm Allah razı olsun beni düşündüğün ıcın vermedım henüz kan dedım yarın vereyim ıyıce netlessın bu sefer gider kan verırım düşük çıkar üzülürüm diye korkuyorum
YigitPoyrazMomm aslogz23 Allah senden de razı olsun canım benim korkma allahin iziniyle inşallah herşey güzel olacak ah o üzüntüler stresler bilmezmyim her ay kafama takardım çok ağlardım ve bir gün ummadığım anda hamile kaldığımı öğrendim rabbim sanada nasip etsin inşallah😢💖