Anonim3447 Tiiffany e nabizda nereye bakıyorsunuz ben hamile diye bir yazı filan göremedim 28+5 haftalık hamileyim
NobleMom Tiiffany E nabız da nerden bakıyorsunuz acaba gebelik haftanıza. Bende uygulaması var ama hiç öyle gebelik haftası yazmıyor
asu_nyy Tiiffany tamamlandığın hafta değilde girdiğin hafta gebelik haftası diye geçer mesela diyelim ki 35+3 sün 36. Gebelik haftasındasın.bu şu şekilde 36. Gebelik haftası (35+0 35+6) diye geçer
Canan-02 Google 35 haftayı tam sayıp kalan günleri + olarak hesaplar yani 35+ 3 veya 35+6 gibi ama e devlet 35 bittiği anda 36 ya geçer + gün saymaz ondan öyle
Rwerdst Anonim3447 akıllı asistan var orayı karıştırın 😅 akıllı asistandan sonra sağda yeşil bir şey çıkıyor. Gebelik takibi birisi. Ama Google üzerinden belki yeşil kutu farklı yerdedir. Uygulamasına göre dediğim şekilde.
Tiiffany NobleMom @Anonim3447 Profil kısmınızda Akilli asistana tıklayın bazen hemen acılmıyor 1-2 saniye bekletiyor. Açıldıktan sonra sağda en altta tıklıyorsunuz