Bayanlar selam… idrar enfeksiyon nedeniyle doktorum 1 ay önce antibiyotik verdi kullandığımdan beri mahvoldum ishal kusma başladı ne güzel kusmalar bitmişti.. ilaç biteli haftalar oldu simdş yeniden ishalım başladı ve abartısız yarım saat sürüyor sonra rahatlıyorum 10 gün sonra kontrolüm var sizce acile gitmeliyim miyim ? İçim dışıma çıktı mideme de vuruyor bu 4. Ve genelde gece tam uyuyacaklen bi anda oluyor başına gelen var mı mahvoluyorum @. 😭