Kızlar kürtaj kanamam 15 gün yoğun bi şekilde sürdü , kürtaj oldugum günden itibaren toplam 36 gün gecti hala adet olmadım persembe günü beta 7.89 du acaba hamile olabilir miyim neden olmadım sehir dısındayım tekrar kan vermeye fırsatımda olmadı akıl verin lütfen