Selam kizlar
Bende polikistik var aylardir catlamam olmuyordu adetim duzensizdi. Eskiden herzaman duzenliydi ve herzaman yumurtladigimi hissederdim kasiklarima agrilar girerdi
Doktorumun onerisiyle inofolik kullaniyorum ve adetim duzene girdi 4 ay sonra bugun ilk defa adetten 15 gun sonra kasik agrim oldu ve yumurtam galiba catladi
Kasik agrimdan ¾ saat sonra testlerim bu sekilde cikti ne dusunuyosunuz? Belkide pik olmustur ama catlama gerceklestiyse siliklesmeye baslamis halidir belki bu bilemiyorum..
Dun gece iliskiye girmistik bu gece yine girsekmi yoksa yarinda degerlendiriyim mi
