Kubrakarahan Galiba bende anksiyete hastasıyım ☺️ şaka bir yana zaten seni diğer tüm insanlardan ayıran anne yapan bu hissiyatların. Anneyi anne yapan bu korku, endişe, kaygıymış ben çok soğuk kanlı birisiydin dünya yansan çekirdek çitlerdim öyle düşün taki hamile kalana kadar hamilelikte o aklımdan geçenleri birileri duysa kesin tımarhaneye yatırırlardı 😂 ki doğurdum hala aynı ayrıca burada olumsuz olayları okuyorsun ister istemez düşünüyorsun ama bir söz var bir şey olmadan telaşına düşme Allahın izni ile hiç bir şey olmayacak ama sen böyle yaparak en güzel günlerini kaçırıyorsun sen anne olacaksın inşallah bence tadını çıkart 🎉🎉🎉