Nilitoga123- hayır canım. 32. Haftanın içinde çalışabilir veya çalışamaz almak zorundasın. 32 de çalışabilir alırsan 37 ye kadar çalışıp sonra da ayrılabilirsin. Veya dayanamazsan daha erken de ayrılırsın. Ya da 32 de çalışamaz alıp doğuma kadar raporlu da olabilirsin.
Kilit nokta 32 de bu raporu başlatmış olman.