Mlkkkkkk bence gerekli cunku sutunu bollastiriyor kanallari falan iyice aciyor. Yengem ilk bebeginde sezeryan oldu sutu gelmedi fazla pompa olayini 2. Bebeginde ogrendi keske arastirsaydim bastan yapsaydim falan dedi 2 yasina kadar emzirdi. Ayrica sagip posetleyip buzlugada koyabiliyorsn bosa gitmiyor sutun.