Pnardrn Kızlar merhaba 34.haftadayım doğuma giderken genital bölge temizliğini nasıl yaptınız doktoruma daha danışmadım ağda ile mi yoksa jilet ile mi tecrübe edenler yazabilir mi
piiremsesinannesiii Pnardrn jilet ile yaptım hamileliğim boyunca ve doktorunun da şu şekilde temizlik yap gel diyeceğini sanmıyorum hangi şekilde rahat ediyorsun o şekilde yap temizliğini
Agg0207 Pnardrn ben kızımı 41 haftada doğurmuştum hep aynayi karşıma koyup ağda yaptm doğumdan sonra lazere gittm şimdi ikinci hamilelik ama ağda yapicam yine en iyisi ağda kuaförede gidebilirsn evdede yapabilirsn kendin
Ozge56 Haticenuuur ağda hiç yapmadın mı. Devamlı ada yapan acı olmaz ki 😄😄😄 adaya nasıl dayancam diyon normal doğumdan bahsediyon karar ver 😄😄😄
Dolphin16 Ben jilet yapıyorum doğuma yakın bi gün önce hatta artık çok zorlanıyordum normal doğum olacaktı aynayla bile zor görmeye başladım ama doğuma gittiğim zaman hemşireler söyledi temizliğe ihtiyacın varmı die bende yok herhalde yaptım dedim 😀
Haticenuuur Ozge56 yaptım ama genital bölgeye ağda yapmak tüm vücuda yapmaktan daha beter tabiki . Ayrıca hamilelik döneminde de bu tüyler artıyor maalesef 😊 ve ben burda normal doğumdan bahsetmedim . Genital bölgede ağdadan bahsettim😊