Artık gözümden uyku akıyor son 1 haftadır günde 4-5 defa kalkıyorum uyurken sürekli uykum bölünüyor düzenim bozuldu ilaçlarmı yan etki yapıyor acaba progestan ve folik asit kullanırken böyle bir şey yoktu şimdi ise kan pıhtılaşma ignesi coraspirin ve vajinadan hel kullanıyorum bunlar etki etmis olabilirmi