mrsperaa Canım anneler kızıma doğa adını vermeyi düşünüyoruz nasip olursa doğa adında tanıdığınız var mi karakter olarak nasıllar mesela 🌸
bastet mrsperaa benim kendi ismim Doğa ve üniversitede bi arkadaşım vardı Doğa diye, genel olarak merhametli ama dikbaşlı oluyorlar. Yani kendi görüşünü diretir ama karşı tarafı kırmamak için de elinden geleni yapar. Ara bulucudur diyebilirim